2017. okt 09.

KIHOZLAK A LÉLEK POKLÁBÓL

írta: Eszter 777
KIHOZLAK A LÉLEK POKLÁBÓL

Most kezdem

KIHOZLAK A LÉLEK POKLÁBÓL

Most kezdem

 

A lélek pokla az önvád. Az önsajnálat. A fél-elem. A bizonytalanság. A kétségek, a gyötrő gondolatok és érzések. A fájdalom. A harag. Lucifer tükrei, mondtam januárban és azok. Ha fájnak a tükrök, törd össze őket. Engedd el.

 

Kihozlak a pokolból, ahonnan te is kihoztál engem, úgy, hogy nem is tudtam róla, csak időnként villant fel, mi is történik valójában. Te nálam sokkal jobban tudtad, mit csinálsz. Én csak engedtem, mert nem akartam végleg összetörni.

Kihúzlak onnan, mert megmutattad, hogyan kell kijönni, amikor te sem engedted, hogy lezuhanjak a sötétségbe, pedig félig aludtam, sőt, volt, amikor egészen el voltam altatva. Te mégis küzdöttél. Most én küzdök.

Ha feltétel nélküliség, ám legyen.

Tudom már, milyen. Begyakoroltam. Megtanultam, éppúgy mint TE, fájdalmas leckéken keresztül, úgy szeretni, hogy közben a másik nem rád néz, hanem máshová, mert elcsábítja a csillogás, A HAMIS TÜKÖR.

 

Akkor most én jövök.

Kihozlak a pokolból, az önvádból, a gyötrődésből, a kétségekből és a fájdalomból.

Képességem van rá.

Erőm és hitem.

Meg tudom csinálni, mert te is meg tudtad csinálni.

Reggel óta sok óra telt el.

Gyorsan mennek a dolgok, emelkedünk a sötétből a fénybe, nap mint nap csak egy pici - egyre nagyobb - győzelmet aratva, önmagunk felett.

Nincs oka annak, hogy megteszem.

Te sem kerestél okot rá.

A feltétel nélküliségnek nincs oka, hanem forrása van.

Szer-elemmel töltve.

Szerelem.

Türelem.

Hit.

Ezért vagyunk itt.

 

Eszter

2017. október 9.

 

ingyenes párkapcsolati-bőség-küldetés-ragadozó az életedben- tanácsadás, képeket is küldj:

esztermagegyseg@gmail.com

 



Szólj hozzá