2020. feb 14.

ŐSI ÉRTÉKREND

írta: Eszter 777
ŐSI ÉRTÉKREND

ŐSI ÉRTÉKREND

 

Van a Nőknek egy csoportja, amelyik a mostani elfajzott világban nem elfogadott értékrenddel bír.
Tud szeretni, tud türelemmel várni. Nemet mond a félmegoldásokra. Többre becsüli magát annál, mint hogy engedje, hogy használják. Bármire.
Nem tűri az érdekkapcsolatokat. Bele sem megy.
Nem hazudik, nem tart több vasat a tűzben.
Nem veri át a másikat, nem manipulál. Nem köti magához, szabadon engedi, megvárja, míg a másik magától jön rá mindenre. Tudja, hogy kihez tartozik, és ez nem általánosító skatulyázás, ikerlángozás, megbélyegzés és kizárólagosság. Egyszerűen TUDJA.
Nem randizgat, szexel, vagy épít fel átlagos kapcsolatot másokkal, mert másokat nem bánt meg a saját önzőségével és azzal, hogy menekülvén a saját érzései elől, pótolni akarja azt, akiben ősidők óta áramlik a lelke és viszont.
Nem lép tovább, és nem azért, mert gyáva, vagy mert szűklátókörű lenne. Sem azért, mert az önbecsülése sérült lenne, ellenkezőleg. Az önbecsülés nem ott kezdődik, hogy állandóan esélyt adsz a lovagoknak, és azzal akarsz magadnak visszaigazolást kicsikarni.. sokkal inkább ott, hogy tudod, hogy mennyit érsz, és annak adod oda magad, lelkestül, testestül, aki méltó rá. Akkor is, ha sokáig nem volt rá méltó, tudod, hogy az emberek változnak. Nem futsz el, nem menekülsz el. Akkor sem, ha korábban megtetted. Ez egy női és férfi beavatási út, amit az őseink tapostak ki, mint lélekösvényt. Mi pedig követjük.
Nem vagyunk elfogadottak. Nem hisznek nekünk. Általában mi vagyunk kurvának bélyegezve, holott egyedül vagyunk és van női tartásunk. Mi vagyunk azok, akikről gusztustalan pletykák mennek a hátunk mögött, a mi nevünkkel élnek vissza azok, akik valójában hazudnak.
Nem tűrjük a hazugságot és tartjuk magunkat a saját elveinkhez, az ősi értékrendhez, amelyben a Nő megvárja a Férfit, bármilyen csatában is vesz részt. Mert az igazi Nő életét nem a szex és a semmilyen hamis szerelmek kergetése, illetve az érdekekre épített kapcsolatok töltik ki. A valódi NŐ tud szeretni, feltételek nélkül, és nem köpi magát szembe olyasmikkel, amiket róla állítanak a háta mögött. Nem teszi azt, amit más nők tesznek, akik még magukat nem tudják becsülni, akik több vasat tartanak a tűzben, manipulálnak, hazudoznak és azt hiszik, hogy megússzák.
A Sorsot nem lehet megúszni.
Minket nehéz elfogadni. Ki akarnak minket oktatni. Megkérdőjelezik a hozzáállásunkat. Minket csak az ért, aki a mi cipőnkben jár.
Nem azért nem megyünk el mással, mert attól félnénk, hogy elszalasztjuk a társat, ha beállítana. Hanem azért, mert szeretjük és másokkal ellentétben nem alázzuk meg azzal, hogy magunkat és őt is átverjük. Mindig minket fognak akarni mások bemocskolni. Mindig rólunk fognak mások a hátunk mögött hazugságokat gyártani. Mindig minket fognak beállítani akaratosnak, betegnek, rossznak.
Engem személy szerint nem érdekel, ki mit gondol rólam. Azzal neki van dolga. Én nem futok el az elől, amit megírtam magamnak, és nem rohanok el máshoz, holott lenne érdeklődő, tudom, hogy mi az, amiért ide jöttem erre a bolygóra, és ennek a valódi szerelem a része.
A társ témában pedig, teszem, amit érzek. Nem vetítem rá valakire, hogy a társ, mert az égi kapcsolódás egy dolog, a Földön kell Társsá válni két embernek. Inkább kivárom, hogy tudunk-e azok lenni.
Társak.
Engem nem a szex irányít. Nem is valamiféle értelmetlen plátói szerelem. Ezek tőlem távol állnak. Reális ember is vagyok, nem csak spirituális. TUDOM, hogy szeretnek, és tudom, hogy minden időben történik majd meg. Csak azért, mert nem futok a másik után, nem jelenti azt, hogy nem szeretek. Azt jelenti, hogy lehetőséget adok a másiknak, hogy ő döntsön. Én régen hoztam meg a döntést, és rengeteg fájdalmat éltem meg a döntésem miatt, mert amíg a másikat megvezetik, megtévesztik, én leszek az áldozat.
Mégsem tartom magamat annak, még ha rendszeresen fel is áldoznak engem a hamis szerelem oltárán. Szilárd stabil vára vagyok inkább a szerelemnek és az időnek. Ha mások engem akarnak használni, feláldozni és bűnbakká tenni,az róluk szól. Nem rólam.
Ha más rám féltékeny, és végeláthatatlan manipulációval akarja elfedni, hogy valójában régóta hazudik és megvezeti a másikat, az sem rólam szól. Ha mások rám vetítik a saját félelmeiket, az sem rólam szól.
Én itt vagyok, és teszem a dolgom. Az ősi értékrend alapján nem tévedek el a földi hamis szerelem labirintusában, inkább én vagyok Ariadné az Eredet arany fonalával.
Egy módon lehet kitalálni a Labirintusból. Merni követni a szív szavát.
E

Szólj hozzá