2019. aug 07.

SZEREINK MOSTANSÁG :)

írta: Eszter 777
SZEREINK MOSTANSÁG :)

SZEREINK MOSTANSÁG

Mostanában is nagyon sok szert
tartottam, amit már nem írtam ki, mivel nagyon
fontos és hangsúlyos szertartások. 
Isis-Osiris közötti karmikus oldás, 
Fekete mágiák oldása a párok között,
Elválik az igaz a hamistól szertartás,
Hit Minta Szertartás,
Szabad Akarat Szertartás,
Egylélek Transzformáció Szertartás.

A TEGNAPI ANNYIRA SZÉLES SPEKTRUMON ZAJLOTT, HOGY HABÁR EGYSZERŰ NEVET ADTAM NEKI, VALÓJÁBAN NEM VOLT AZ  
Egy csoportos istenségek közötti karmikus oldás és a szíriuszi és orioni fénymag aktiválása zajlott le.
Erős szerek, amelyek, ha be tudtjátok fogadni az alapvető forrásenergiáitokat, hamar lejönnek a 3D-be.

Pénteken, 9-én elmegyünk a Balcsira, és majd 12én jövünk vissza. Addig eltűnök az éterben  De visszajövök feltöltődve.

Áldás
E

Szólj hozzá

ISIS FÉNYHOZÓ EGYLÉLEK BAÁL BALORA KARMIKUS OLDÁS OSIRIS AKTUÁLIS SZEREK ALTANTISZ ANUBIS HEKATÉ MAAT TRANSZFORMÁCIÓ SZÍRIUSZI ORIONI FÉNYMAG AKTIVÁLÁS