2017. okt 31.

LEHULLÓ LEPLEK EGYLÉLEK MÉLYMEDITÁCIÓ ÉS SZER SKYPON

írta: Eszter 777
LEHULLÓ LEPLEK EGYLÉLEK MÉLYMEDITÁCIÓ ÉS SZER SKYPON

2017. NOVEMBER 3. 20.00-22.00

LEHULLÓ LEPLEK EGYLÉLEK

MÉLYMEDITÁCIÓ ÉS SZER

SKYPON

2017. NOVEMBER 3. 20.00-22.00

 

Lehullanak a leplek, amik eddig az igazságot takarták. Bármivel kapcsolatban nem látod az igazságot, vagy rólad nem látja valaki, elhúzzuk a sötét mátrix leplet onnan ahol annak már semmi keresnivalója nincsen.

Kiderül mindaz, ami eddig el volt rejtve.

Törjön be az igazság fénye a legsötétebb éjszakába is.

A lepel bárhonnan érkezett is, és bármilyen illúziót is generáltak valahonnan, bármi is történt, bontsuk fel a sötét szálakat, dobjuk el a sötét leplet.

 

Amikor a sötét borít leplet ránk,

Figyelem a szemed, érzem a szíved,

A jeleket követem, amiket hagysz nekem,

Labirintus ez, ősi játék, mely

Az Utolsó Körhöz érkezett.

 

Az egylélek kapcsolatok a végkifejletnél tartanak.

Most kell legerősebben fogni egymás kezét.

El nem engedni, amin átmegyünk, az sötét és pusztító, de végén egymásnak leszünk OTT.

 

Talán azt érzed, soha nem lesz vége,

Talán azt hiszed, nincs kegyelem,

Talán azt gondolod, nincs értelme,

Pedig az Ősi Kör, a Karma, az Átok

Megtört amikor a szívedben én ma

Megérinthettelek.

 

Követlek, ahogy lépsz, úgy lépek én is,

Figyellek, ha megszólalsz, megszólalok én is,

Kezedben a kormány, kezemben a kulcs,

Még mindig egy a kettő,

Ami te vagy, az vagyok én.

 

OLTSA KI A KÉT FÉNY A KÉT SÖTÉTSÉGET.

LEGYEN FÉNY, LEGYEN EGY A KETTŐBŐL.

 

jelentkezés és részletek:

esztermagegyseg@gmail.com

 

sms 0670 77 22 134

 

Szólj hozzá

Eszter egylélek skype mélymeditáció skype szer egylélek szer