2018. júl 26.

JÉZUS ÜZENETE A VILÁGNAK

írta: Eszter 777
JÉZUS ÜZENETE A VILÁGNAK

JÉZUS ÜZENETE A VILÁGNAK

RESTART I.SZ. KRISZTUS 0000

 

A következő üzenetben Jézus szavait adom át Nektek. Az üzenetét meg lehet kérdőjelezni, kényelmetlen érzéseket okoz majd a komfortzónád határait feszegetve, és felébreszt, ha nyitott vagy a MIND-EGY igazságára.

 

Jöjjön hát.

 

Amikor jöttem, Veletek, nem egyedül jöttem. Sokan jöttünk, és úgy éreztük - hittük -, a világ kész a megváltásra. Az emberiség bukása előtt közvetlenül jöttünk - amiben éltek, egy megbukott emberiség - és nem véletlenül számolja a sötétség az éveit, 0000-tól, most már 2018-at írtok, kétezer-tizennyolc éve uralkodnak felettetek.

Ne higgyetek a megfélemlítésnek, hogy az emberiség bukni fog, hiszen már elbukott. A második világháború óta az emberiség felfelé halad. Nem lefelé!

A középkor volt a legsötétebb, a legkegyetlenebb, NEM TUDTUNK BEAVATKOZNI, Jahve tombolt, a nevében az általa megfertőzött emberek, akiket a gyűlölettel fertőzött meg, a kapzsisággal és az önzéssel. Jahve nevében nőket és férfiakat, gyermekeket mészároltak le, mindenkit, aki az IGAZSÁG TUDÓJA, A NAP NÉPE ezen a földön: minden EGY TŐRŐL FAKAD, a MAG népéből, a Magor Mágusok feladata volt fenntartani az EGYSÉGET, a Mag-orokból fakad az összes spirituális nép, akik nem bírták el a vaskor láncait. Az indiánokat, az ausztrálokat, az afrikaikat lemészárolták. Az arab és indiai civilizációt és nemes kultúrát megcsúfolták, az utóbbit besorolták szándékosan a harmadik világba, az arabokat pedig terroristának bélyegzik. Ha tudnátok, hogy az arabok legtöbbje tehetetlenül nézi, hogy mit művelnek saját véreik, akiknek kimossák az agyát, átprogramozzák őket, szérumokat, szereket adnak be nekik! A legtöbb terrorcselekményt pedig nem arabok követik el.

Az indiai kultúra a tömeges nyomor talaján elszáradt virágként, eltaposva várja a NAP FELKELTÉT.

Soha még nem volt olyan korszak a Földön, sőt, a ti Univerzumotokban, mint most. Soha még nem volt ekkora esélyünk véghezvinni, amit vállaltunk, amit EGY-ütt terveztünk el a Teremtő Anya méhében: AZ EGYSÉGET.

Még ha féltek is, ha lázadtok is a saját teremtő akaratotok ellen - voltaképp önmagatok ellen lázadtok, amikor nem akarjátok kezetekbe venni a KIKÜLDETÉS FEGYVEREIT, melyeket mind a kezetekbe adtunk -, még ha rettegtek is a MEGTORLÁSTÓL, ne higgyétek el, hogy meg tudnak torolni titeket, mert veletek vagyunk! Mindig a megtorlással fenyegettek titeket, és most is azzal, csak most már NEM  NYÍLTAN, HANEM A MEGTORLÁSRA EMBEREKET HASZNÁLNAK, AKIKBEN ELÉG NAGY A SÖTÉTSÉG FERTŐZÉSE, JAHVE FERTŐZÉSE, EMBEREKET, AKIK ELHITETIK VELETEK, HOGY ŐSZINTE TETTEITEK MEGTORLÁST VONNAK MAGUK UTÁN. NE HIGGYÉTEK EL! Szavaik üresen kongó vészharangok.

Még a attól féltek is, az életetek darabjaira hullik szét, tudnotok kell, csupán az bomlik fel, mely eddig is bűzlött életetek mocsarában.

Ne adjátok fel, merjetek, higgyetek, lépjetek!!

 

Az igazságról pedig, melyet tudni akartok. TUDJÁTOK MÁR EGY IDEJE, HOGY NEM FESZÍTETTEK KERESZTRE ENGEM, de megkorbácsoltak, mert hagytam, HIBÁZTAM, mert azt hittem, ha engedem, az eggyütérzésetek egységgé kovácsol bennünket, de nem így lett. Akik szerettek akkor engem, tehetetlenül nézték a kínomat, és igen, zokogtam, amikor ütöttek, és nem a testi fájdalom miatt, hanem mert akkor már tudtam: A HÁBORÚT ELVESZÍTETTÜK, ez nem vezet sehová, az önfeláldozásommal azt értem el, hogy még jobban megijedtetek, hogy VELETEK IS EZ FOG TÖRTÉNNI, HA SZEMBESZÁLLTOK VELÜK. Oly ostoba voltam!

Együttérzés.. az együttérzés helyett sajnálatot és félelmet láttam a szemetekben. A sajnálat arról szól: óh, te szegény pára, hát megkorbácsolnak??! Ennyire gyenge vagy??? - FÉLREÉRTETTEK!! AKKOR ÉS OTT! nem gyenge voltam, hanem bátor, de a bátorságommal és tünékeny ostoba vakhitemmel, magabiztoságommal és gyengeségen alapuló elszántságomal a pusztulásba vittelek titeket! Ha tudnátok, hányszor korbácsolnám meg magam, ha lenne fizikai testem, - és ezt is félreértettétek, ÉN SOHA NEM KÉRTEM, HOGY EMBEREK EGY VAKHIT MELLÉ ÁLLVA MAGUKAT KORBÁCSOLJÁK, ÉS ÍGY KERESSÉK A MEGVÁLTÁST! SOHA! - tombol bennem a tehetetlen kín azért, mert AKKOR HIBÁZTAM.

Hibáztam, mert azt hittem, ELÉG LESZ A FÉNY, AMIT KÉPVISELÜNK.

Terveink voltak.

Az, hogy szétszórjuk fénymagjainkat a világban. Írtunk - ti és én - rengeteget írtunk és szavainkat meghamisították, ellopták, megmásították a hamis próféták, és Jahve nevében Szentírásként adták át a reményét vesztett, haldokló emberiségnek.

Ha a Földanya most haldoklik is, az újjászületés előtti utolsó lélegzetvétele ez, ha az emberiség haldoklik is, ugyanúgy, csupán azért mert MEGHAL A RÉGI ÉS MEGSZÜLETIK AZ ÚJ.

De akkor erre nem volt esélyünk. Nem volt, mert az írott szó nem tudott elég gyorsan terjedni, a szavainkat a legtöbb ember nem akarta meghallani. Amikor elmentünk házaikhoz és az igazságot közöltük velük: HA NEM VÁLTOZTATNAK ÉLETÜKÖN, MEG FOGNAK HALNI, EL FOGNAK VESZNI, VAGY A TESTÜK, VAGY A TUDATUK, VAGY A LELKÜK, VAGY MINDHÁROM, elzavartak minket, féltek tőlünk, féltek az igaz szavainktól, szavaink nem kerültek befogadásra, a megváltás nem jött el.

Naiv voltam, amikor azt hittem, MEG TUDOM AKADÁLYOZNI AZ ELŐRE ELTERVEZETT PUSZTULÁST, nem tudtam, mert akkor nem volt itt az ideje, az egész sorsszerű volt, kevés volt a Földön akkor az igaz ember. Túl kevés.

MOST SOKKAL TÖBBEN VAGYTOK. MÁR MOST ELEGEN A MEGVÁLTÁSHOZ ÉS MINDEN FÉNY-EMBER MELLÉ JUT SZÁZ ANGYAL.

Itt senki nincs egyedül!

Most már biztosra megyünk.

Az Eseményt láttuk jönni akkor, 0000-kor, de meg lett állítva, és habár magamat okoltam érte, azért lett megállítva, mert a Föld nem volt rá kész. Az Esemény nem csak 26 ezer évente jön el, az  Esemény mindig eljön, akárhányszor készen vagytok rá. Nem csak a bolygók kellenek hozzá, hanem ti is! Főleg ti!

Amikor 30 éves lettem, akkor ismertem meg Magdolnát. Nem előbb és nem később, dacára bármely rólunk szóló hazugságnak. Mi EGYek vagyunk, és ti ezt már tudjátok, és követtek minket, a fény-párt, mert közületek is sokan EGYek, egy-egy férfi és nő. Egységre alkotva, egyként alkotva, egyként teremtve, hogy aztán az elszakadás után újra megtalálják egymást. Ez a ti nagy leckétek. Mi nem szakadtunk el, hanem szerelmünket végül a világ elé helyezve, elmenekültünk, ugyanis Magdolna várandós volt egy fiúgyermekkel, melyből eredeztetni tudjátok az Árpád - házi magyar vérvonalat - A NIMRÓD VONALAT.

A Földön két vér és két vonal csap össze, az egyik az uralkodó most, a másik a szolgaságba kényszerített, szárnyait csapkodva kitörni akaró FŐNIX. Az “urak” - akik a sötétség urainak ostoba bábjai - a Jahve vérvonal, mert ő is szaporodott, szaporította szolgalelkű, agymosott bábjait, akik elhitték, hogy szabadok és hű szolgálataikért, melyekben eladták lelküket, meg is kapták a jutalmat: A FÖLDET ÉS A TI ERŐTÖKET.

Az erő azonban kitört a rabságból, miként minden folyó kilép egyszer a medréből.

Amikor Magdolnával eggyéváltam, megtapasztaltam az isteni létezést.

Amikor őt választottam a kereszthalál helyett, - amiről hazudnak nektek, csak azért, hogy a nők vesztesnek érezzék magukat, szerelmüket pedig hiábavalónak, a férfiak pedig elhiggyék, hogy fel kell áldozniuk magukat a hazugságok oltárán -, akkor már tudtuk, hogy várni kell. 2000 évet, egy kicsit többet is, földi időszámításban.

 

32 éves korom körül tengernyi fény érkezett az Univerzumba, és egyszerre jött le minden fényisten és fényistennő, arkangyal és angyal, hogy megállítsuk az emberiség bukását.

Ugyanúgy eggyéváltunk azokkal, akiket a Földön képviselni jöttünk, ahogyan most ti is ugyanezt teszitek. Hiszen mindannyian valakit képviseltek. Nem reinkarnációi vagytok, hanem képviselitek. Egy angyal vagy isten és egy ember egy testben, mert az angyalok és az istenek a fizikai testen keresztül tudnak tenni, anélkül  lebegő fények csupán.

Akkor és ott elhittem, 32 évesen, hogy meg tudom váltani a világot, hogy elhozom a szenvedés, a gátlástalanság, az erkölcstelenség helyébe a fényt és a szeretetet, és az embereket szeretettel tudom megtéríteni önmagukhoz, de nem így lett. Azt hittem, MINDENKIT meg tudok téríteni, de nem hallgattak meg. Jó tanácsom nektek: most se akarjatok mindenkit megtéríteni, mert nem akarják. Nem akarják az igazságot, nem akarnak szembesülni sem önmagukkal, sem a tetteikkel.

Semmivel, csak a saját hazugságuk váraiban akarnak üldögélni elrontott életük végéig. Ne akarjátok őket erővel kivonszolni onnan, ne menjetek az ő sorsuk elébe.

Azzal magatokat hátráltatjátok.

 

A fény ami akkor érkezett, túlontúl magabiztossá tett. Oly sokan voltatok körülöttem, és egyre többen. Éreztük Jahve érkezését, a rosszindulatát, azt, hogy át akarja venni a Föld felett az uralmat, száműzve minden isteni teremtő erővel bíró entitást, és embert egyaránt. Úgy gondoltam, fel vagyunk készülve, és elég lesz a szó csupán, nem kellenek fegyverek. Azt hittem, ha példát mutatunk a bátorságunkkal, azzal le tudjuk őket fegyverezni. Nem tudtuk. Jahve jött és már jóval azelőtt - és nemcsak az emberiség ezen korában, nem minden korábbiban is - és fertőzött, előreküldve hamis seregét, a sötétség démonait. Az úgynevezett KÁIN FERTŐZÉSSEL indítottak, évezredekkel az én korom előtt, tehát minden jó előre meg volt tervezve. Kivédhetetlen volt - most már látom -, nem volt választásunk. Nektek most már van!

 

32 éves koromban egy álmot láttam. A világotok pusztulásáról, akkor, az én koromban, túlontúl közelit. Izzadságban úszva ébredtem és Magdolna kérte, mondjam el, mit láttam, a szavaimat pedig lejegyzetelte. Jézus Evangélimaként ismeretes - vagyis nem az, mert el van titkolva, el van rejtve ezen irat, egy sötét pince - bánya mélyére a Vatikán alatt -, nem csak a pusztulást mutatta meg az angyal, hanem a kilábalást is belőle: de megmondta már akkor, hogy KÉTEZER ÉV. NEM ELŐBB. NEM KÉSŐBB. Azaz az a kor, amelyben ti most vagytok.

Ezért tartom olyan fontosnak átadni az üzenetemet és levenni mindőtökről Jahve hamis keresztjét, melyet a harmadik szemetekre rajzolnak. Minden csecsemőnek.

A szülők maguk viszik gyermekeiket SZÓ SZERINT MEGÁTKOZNI.

 

Az álom után is úgy hittem, meg tudom változtatni ezt, ifjonti hév fűtött, tenni akarás. Úgy gondoltam, szembe tudok menni a sorssal, mert akkor még nem értettem, hogy nem csak a sötét oldal tervezte így, hanem azért tervezhettek így, mert a fényoldal okkal látta szükségesnek az emberiség számára a kétezer éves tanítást.

 

33 éves koromban éjjel, egy dombon, Jahve megjelent nekem, sötét démon képében. Ő az akit úgy ismertek: A SÁTÁN. Bizony - de ezt már sokan tudjátok -, akit az emberiség ISTENKÉNT imád - hiszen imádatot követel és ha nem kapja meg, megtorol - az a SÁTÁN, akit az emberiség SÁTÁNKÉNT fél, az Lucifer, a testvérem, akire azt mondjátok, az érem másik oldala, az erő, bátorság, fény és harc, és éppen a nőkben van benne, a bátorsággal tenni akaró, kitörő szeretet, amit a férfiak irányításnak éreznek, amíg nem érkeznek be az én energiámba, én vagyok az érem másik oldala, az alázat, tisztelet, szeretet, hit. Lucifer a szabad akarat. Maga a megtestesült hit az emberiségben. Én vagyok az együttműködés az ősteni akarattal, maga a megtestesült hit az istenekben. E kettő EGY BENNETEK, én a férfiben, Lucifer a nőben - bizonyára értitek már, miért égették meg a nőket, milliószámra.

A dombon Jahve alkut ajánlott nekem. Nem akartam meghallgatni, dölyfös voltam és hittem a saját erőmben, pedig ha meghallgatom a teljes mondandóját, akkor sok minden kikerülhető lett volna.

Annyit hallotam tőle csupán: Jézus, elengedlek titeket, a 13-akkal és leszármazottaival, még a kristálykoponyákat is megtarthatjátok - bár lekódoljuk őket, sok ideig nem tudtok majd mit kezdeni velük -, amennyiben felhagytok a harccal és távoztok. Most még távozhattok, életben hagyunk benneteket. Amennyiben nem, veszni fogtok mindannyian.

Nemet mondtam, hátat fordítva a Sátánnak, aki még ezt akarta mondani, most már tudom: ha most igent mondasz, Jézus, akkor nem fertőzöm meg az emberiséget még ennél is tovább. Leállítom művemet. Épp elég hívem van. Akár még megosztva is uralkodhatunk.

Nem mentem volna bele ebbe sem, de legalább tudtam volna arról, hogy évezredek óta fertőz a Földön és csak látszólag jött most, valójában itt volt az idők kezdete óta, amióta megszületett.

Nem hallgattam meg át Jahvét.

A háborút nem adtuk fel. Kitartottunk a végsőkig és nem, Júdás nem árult el, és nem, Júdás nem lett öngyilkos, Júdást felakasztották - Júdás evangéliumát már megtaláltátok, de szélsebesen lett eltussolva. Járjatok utána, leírja az igaz szavaimat, hű testvérem, Júdás, aki meghalt azért, hogy mi Magdolnával és veletek, a 13-akkal időben el tudjunk menekülni.

 

Helyettem egy tolvajt feszítettek fel, egy tudatlan szegény ördögöt, aki hasonlított rám. Jahve választása volt, és a keresztre feszítés napján újabb alkut ajánlott nekem:

Életben hagylak titeket Jézus, látod, nem szegem meg ősi eskümet, hogy a fény és a sötétség egymás mellett létezhet. Együtt uralkodhatunk odafent és idelent, magam mellé emellek az isteni trónra, egyik fele a tiéd, másik fele az enyém. Megosztjuk az emberiséget és uralkodunk felette, igaz, ettől az emberek még jobban össze fognak zavarodni, hogy melyik a sötétség, melyik a fény, és az isten jó e, avagy rossz - ha pedig nemet mondasz, akkor is az EGY - HÁZ beemel szentjei közé, és minden templomban te fogadod a látogatókat keresztre feszített képmásoddal, üzenve a híveknek: ÍGY JÁR, AKI SZEMBE MEGY VELEM.

Vagy elmenekülhettek, mert úgyis ezt akarjátok, de minden eszközzel akadáyozni fogjuk kétezer év múlva is, hogy az igazság kiderüljön, hogy az emberek felébredjenek, és hogy a testvéred visszahozza a szabad akaratot, elvégezze érkezésed előtt az öntudatra ébresztést - őt fogjuk bedobni magunk helyett a sötétségbe, őt fogják az emberek helyettünk gyűlölni, darabokra fogják tépni, ha megjelenik, elűzik, mondván, ő az ördög, és minden nőt, aki befogadja, azt halálnak halálával végzünk ki, a kín sikolyai között, példát statuálva. Asszonyaidból kiirtjuk a testvéredet, a férfiakból pedig téged. Véglegesen. Mit felelsz hát?

Nem mehettem bele ebbe az alkuba se. Reménykedni kezdtem BENNETEK, akik most olvassátok szavaimat, reménykedni abban, hogy a hitetek erősebb, mint a félelmetek és átláttok a hazugság függönyén. A reményeim teljesültek. Hálás vagyok nektek ezért és én rajtatok keresztül nyerek megváltást.

MOST NEM TÉVEDTEM. MOST MÁR NEM.

MOST NEM HIBÁZTAM, DE AKKOR IGEN, BÁR NEM VOLT VÁLASZTÁSOM.

MOST MÁR NEM HIBÁZIK EGYÜNK SEM.

 

AKKOR, KÉTEZER ÉVE, NEM NEKEM KELLETT VOLNA FELÁLDOZNI MAGAMAT A TI HAZUGSÁGAITOK OLTÁRÁN,  - ÉS NEM IS TETTEM! - HANEM NEKTEK KELLETT VOLNA A HAZUGSÁGAITOKAT FELÁLDOZNI AZ IGAZSÁG OLTÁRÁN.

MOST, KÉTEZER ÉVVEL KÉSŐBB AZ EMBERISÉG MEGÉRETT AZ IGAZSÁGRA, ÉS ARRA, HOGY MEGHOZZA EZT AZ ÁLDOZATOT, DE EHHEZ MINDEN FÉNY GYERMEKÉNEK FEL KELL ÁLDOZNIA A HAZUGSÁGAIT AZ IGAZSÁGÉRT.

Ezen az úton haladtok.

Sikerülni fog a bukott emberiséget felemelni.

Ahogy az előre meg volt írva.

 

Jézus szavait közvetítettem nektek, egy az egyben.

Lehet támadni, kritizálni, kétségbe vonni, kiforgatni a szavaimat - ahogy akkor az övéivel tettétek - de jusson eszetekbe, hogy az igazság mindig kiderül, és a saját életetek igazsága A TÚLÉLÉS KULCSA.

 

Áldás

Eszter

2018. 07. 26.

 

Szólj hozzá

Jézus üzenete a világnak