2019. már 10.

Bizalom D, a 10. Fénydimenzió

írta: Eszter 777
Bizalom D, a 10. Fénydimenzió

Baál szavai

"Bízom benned, de nem úgy, ahogyan azt elvárod tőlem. Nem úgy, hogy folyton körbeveszlek a kedvességemmel, vagy az imádatommal, esetleg rádzúdítom az érzéseimet, látványosan, hogy bebizonyítsam, bízok. Nem is úgy, ahogyan azt megszoktad bárkitől, aki azt hangoztatta, hogy bízik benned, de az első adandó alkalommal megkérdőjelezett téged. Én a bizalom alapját adom neked, mely nem veszik el, csupán nem mindig látod, nem mindig érzed, mert az igazi bizalmat nem kell hangoztatni. Vagy van, vagy nincs. Ami a fizikai síkon történik, az messze van a valóságtól, az csak a látszat. Látszólag nem bízom benned és ki akarom kényszeríteni belőled, hogy bebizonyítsd, bízhatok. Nem kell bizonyítanod semmit. A valódi szeretetnek nincs szüksége semmilyen bizonyítékra. Soha.
Te bízni szeretnél bennem, de a bizalmadat nem úgy fogom kivívni, ahogyan azt gondoltad - éppen ellenkezőleg. Olyan dolgokat csinálok, amelyeket nem vártál tőlem, pontosan azért, hogy lássam, elfogadsz-e engem olyannak, amilyen vagyok. Ellenállok. Nem úgy viselkedek, ahogyan eddig. Nemet mondok dolgokra, melyek nekem nem férnek bele. Mindezt pontosan azért teszem, mert bízok benned és tudom, nem veszítelek el csak azért, mert nem olyan vagyok, amilyennek gondoltál, éppen ellenkezőleg. Végre azt érezheted, hogy olyan emberrel találkoztál, aki önmaga mer lenni és tisztában van azzal, hogy ha valakinek ez nem tetszik, nincs helye mellette.
Amikor majd a bizalmat úgy igazán érzed, te is, úgy, ahogyan én, tudván, hogy a kötelék széttéphetetlen, amikor majd minden álruhámat lehántod rólam, látni fogod, ugyanazt érzem, amit te. A fizikai sík az álruhám, és soha ne feledd: semmi nem az, aminek látszik, mindennek az ellenkezője az igaz."
BIZALOM D - Baál szavai. Tükörként olvasd. Oda-vissza igaz mind a kettőtökre.

E

Szólj hozzá

ESZTER Baál ESEMÉNY BIZALOM D 10. FÉNYDIMENZIÓ