2019. okt 01.

A LÉLEK CSENDJE

írta: Eszter 777
A LÉLEK CSENDJE

AZ ŐS-ÓCEÁN :)

A Lélek Csendje

A Nő, a Férfi

 

A NŐ: 
Csendes kék óceán a lelked,
elmerülök benne, 
ha jön a vihar, ott találok menedéket,
mert nálad van a nyugalom,
nálad van a harmónia,
nálad van a béke. 

 

Már nem félek, ott vagy mindenütt,
nem menekülök, nem küzdök,
legyőztél - hagyom, engedem, hiszem,
csak sodródom a te hullámaidon.

 

Vannak még titkos örvényeid, 
támasztasz még pusztító vihart,
megmutatod még az erődet,
átáramlasz bennem, a részemmé váltál,
nézem, ahogy változol, minden nap más vagy.

 

Néha távoli vagy, fehér pára takar el tőlem,
nem faggatlak, nem kutatom a mélységeidet,
akkor tudom, hogy közel vagy,
ha magadba engedsz.

 

A FÉRFI:
Küzdök még, félek még, de látlak, 
ott vagy, te vagy a cél, nem engedlek másnak,
tudom, hogy vársz, a parton állva,
a lelked állja a legfagyosabb szelet is.

 

Becsüllek, mert kitartasz, 
várom, hogy lássalak, öleljelek, 
csak ne tévesszelek szem elől, kérlek,
csak ne menj el, maradj még, várj ki.

 

Tombolok még, nem ismerem az erőmet,
vágyom rá, hogy a részem legyél,
hogy eggyé olvadj velem, áramolj bennem,
odaadd magadat, csak én érinthetlek,
csak én csókolhatlak, csak én szerethetlek.

 

Te vagy az egyetlen, a biztos, a menedék,
a jövő fénye, az otthon melege, 
feltör belőlem néha a zokogás, 
ha úgy érzem, még túl sok van hátra.

 

Elfáradtam, de nem számít már semmi,
legyőztem magamat,látom tisztán az utat,
eldöntöttem, van értelme, 
csak érezzelek mindig magamban.

 

Ha nem is tudok melletted lenni,
ha még nem értem a harcom végére,
tudom, hiszem, értem, akarom,
kell az, ami te vagy, nekem. 

Eszter
/2015.10.12./

A VERSEIMET ÉS ÍRÁSAIMAT CSAKIS FORRÁSMEGJELÖLÉSSEL OSZTHATOD MEG

Szólj hozzá