2020. feb 14.

ŐS.ANA.

írta: Eszter 777
ŐS.ANA.

MINDEN FÉNY ÉS MINDEN SÖTÉT EGY FORRÁSBÓL SZÁRMAZIK

Minden sötétség Anyja. Satana

Többféleképpen hívnak. És mennyire tévednek. Összemosnak mindenkivel.

Nem vagyok gonosz. Nem vagyok rossz. Az eredendő sötétség vagyok.

Hogyan is tudhatnátok, mi vagy ki vagyok, mikor teljes zavar van a fejeitekben?

De engem az érdekel, a szívetekben hogy látjátok ezt. Tudjátok-e, mi az igazi Sötétség. Amíg ezt nem tudjátok, nem fogtok az emberi elmétekkel SEMMIT SEM megérteni.

Azt gondoljátok, a sötétség bűn. A sötétség elviselhetetlen. Pedig végtelen. És nem is olyan elviselhetetlen. Ti a saját bűneitektől féltek. Mióta elárultátok magatokat.

A sötétségből született a fény. Fény és Sötétség nem ölheti meg egymást. Hiszen a szer eteti őket. Szeretik egymást. Mint ahogy a bennetek lévő fény és sötétség szereti egymást. Miért hagyjátok, hogy a kétség felemésszen benneteket? Hiszen minden egy.

MIND.EGY.

Térjetek vissza magatokhoz. Fogadjátok el, hogy a dualitás is egy illúzió.

Lépjetek túl önmagatokon. Lássátok meg, kik vagytok ti valójában. Ha nem ismeritek fel, hol hibáztatok, nagyon fog fájni. Ha nem vagytok hajlandóak tenni magatokért, nagyon fog fájni.

Az Eredendő Fény lejött hozzátok.

És ha akarjátok, ha nem, eljön az Eredendő Sötétség is. Nem, ez nem az, amire Ti gondoltok.

Ez sokkal több annál.

Satana/ Sandana
Csatornázva tisztán, esszeniciálisan az Azraelt képviselő fénytestvéremtől.
Szó szerint tisztán átadva.

E

 

Szólj hozzá