2022. okt 27.

ÚJ VIZEK - VASÁRNAPI TRÉNING, OKTÓBER 30

írta: Eszter 777
ÚJ VIZEK - VASÁRNAPI TRÉNING, OKTÓBER 30

Két hírem is van.
Az egyik, hogy vasárnap mégis lesz tréning, bár nem terveztem, mert első körben úgy volt, hogy szombaton költözöm ki abból a lakásból, ahol fogadni szoktalak titeket. NOVEMBER 1-TŐL ÚJ CÍMEN VAGYOK, szintén a 14. kerületben, a Thököly-Amerikai út vonzásában. Az október utolsó napján hozzám jövők még a régi címre jöjjenek, a többieket értesítem az új címről, akit esetleg nem tudok, mert valakinek az ismerőse, az SZÓLJON az illetőnek, mert nem mindig írom fel, ki kinek az ismerőse.
A két cím nincs messze egymástól, ha valaki véletlenül a régi helyre jönne, de azért annyira közel sem.
Az első hír tehát, hogy VASÁRNAP TRÉNING, szokásos kezdés négy órakor, befejezés nyolckor, Skypeon. de idő hiányában /csomagok, bőröndök és mindenek közepette vagyok, a régi hely tulaja beköltözik az Elvarázsolt ötszögű Kastélyba, az alacsony rezsi miatt/, CIKK A HÉTEN NINCS, és arra sincs most időm, hogy kifejtsem, miről is fog szólni a vasárnapi gigacunami, de a trükkös istenek és annunakik intézték el, hogy két nappal csússzon a költözés, éppen halottak napjára, igen beszédes... új kezdet, újjászületés. A november 1 egy olyan dátum, ahol a fekete mágusok előveszik az összes eszközüket, és a jó öreg Illuminati is ki tudja mire készül, ezért úgy gondolom, nekünk ezt kell megállítani.
A második hír pedig az, hogy akkor november 3tól /mert az elseje a költözés, a másodika a pakolás/ új címre jöjjetek.
Még oda se költöztem az új helyre, de az utca neve is igen beszédes, /a kedves jóakarók miatt nem szoktam kiírni, hogy hol vagyok megtalálható, mindent legálisan, vállalkozásban csinálok/, és máris megindultak az életemben óriási változások, és ebben támogatást is kapok, nem keveset.
Szóval fel a felújított spanyol fregattra, és hasítjuk a végtelen óceánt.�
Áldás
Eszter
Fényhozó

Szólj hozzá