2017. sze 12.

MAG PIRAMIS KÜLDETÉS SZER ÉS FELAVATÁS

írta: Eszter 777
MAG PIRAMIS KÜLDETÉS SZER ÉS FELAVATÁS

2017. szeptember 17. vasárnap, 14.00-16.00

MAG PIRAMIS KÜLDETÉS SZER ÉS FELAVATÁS

SZEMÉLYESEN

2017. szeptember 17. vasárnap

14.00-17.00

Budapest, 13. kerület

jelentkezés és részletek: esztermagegyseg@gmail.com

sms 06 70 77 22 134

 

2015. március 3.a, hajnali három óra.

Felébredtem az ágyamban, Mihályt érzékeltem és megmutatott nekem egy hétszintes arany piramist az asztrálsíkon, amely lassan forgott és a tetején egy gömb volt. Mihály azt mondta: ez a lélek és tudat útja az ébredéstől az Egységig. Mindenki benne lesz  majd, tízezrek fognak benne meditálni, teremteni, életeket fogunk vele menteni, gyógyítani, tanítani és segíteni. Azt is mondta, mindenkivel osszam meg ezt a csodát és azonnal hozzam nyilvánosságra.

Megtettem.

Akkora volt akkor a Fény, hogy úgy éreztem, amit kaptunk, hatalmassá fog nőni és le fog jönni a fizikai síkra.

Megtörtént.

Már nagyon sokan teremtetek benne. Tényleg tízezrek, naponta. Életeket mentettünk már vele. Kaptam leveleket arról, hogy egy éppen úton kisodródó autóban a levélíró a mag piramisban kérte, hogy ne legyen baleset és nem lett. Kaptam leveleket csodálatos gyógyulásokról. Arról, hogy más segítők is ebben dolgoznak, gyógyítanak, oldanak. Démonokat is űztünk benne. Napi szinten fekete mágiákat oldunk benne.  Minden nap ebben kelek, ebben fekszek, az egységben alszok el. Minden nap arra gondolok, hogy ezt a piramist már láttam 2013-ban is, és más is látta. Tudtuk, hogy meg fog történni. Ki fog alakulni.

. Tudom, hogy az, amit csinálunk, sokan, együtt, az egységről, az összefogásról, a kölcsönösségről szól. Tudom, hogy küldetést, életcélt, fényt és munkát adok mások kezébe.

A fény hadseregének vezetőjével a múlt héten felavattunk titeket a fény hadseregébe.

Most, ugyanúgy az ő részvételével, felavatunk titeket a Mag Piramis Küldetésre. Ráléptetünk a küldetés arany útjára, ahol megteremtjük neked azt hogy sikerüljön kitörni onnan, ahol most vagy. Arra, hogy egységbe hívjuk a mieinket. A sok fénymagot, akik még szét vannak szóródva, de a MAG hívja őket.

EGYütt vagyunk erősek.

Nem egymás nélkül.

Nem felejtettem el, hogy van a Mag Piramisnak egy olyan része is, amit nem én fogok lehozni a fizikai síkra, és van egy része amit én. Mert a Mag Piramis egyik fele nálam van, a másik fele máshol van, de majd a kettőből lesz egy és akkor lesz igazán erős.

A Mag Piramissal minden nap csodát teszünk. Már nem lepődök meg semmin, csak érzem a hálát.

Érzem azt, hogy valami épül és már semmi nem állíthatja meg.

Itt fény van, szeretet, egyenlőség. Senki nem több a másiknál és nem kevesebb. Mindenkinek megvan a része az egységben. A küldetésedről lehívjuk az információt, arról is, hogy mit kell tenned MOST, merre indulj. Teremtünk hozzá bőséget a Mag Piramisban. MINDEN AKADÁLYT, AMELY A KÜLDETÉSED ÚTJÁBA ÁLL, ELHÁRÍTUNK. Befogadunk az Egységbe, a Magba.

Ha ki akarsz törni a sötét mátrix által létrehozott munkahelyedről, ha kezedbe szeretnéd venni az életed irányítását, ha szeretnéd, HOGY MEGMOZDÍTSUK NEKED AZ UNIVERZUMOT, akkor gyere el és állj be a Mag Piramis Közösségbe.

Mindent megbeszélünk és minden ötletre nyitottak vagyunk. Amit elképzelsz, arról van képed, tehát nem KÉPtelenség.

Ha vársz valamit, mindig magadra vársz. Ne várj tovább, MÁR VISSZAVETTÜK AZ ELLOPOTT IDŐT.

 

ÁLDÁS ÉS FÉNY

EGYSÉG

Eszter  



Szólj hozzá

szer küldetés 13. kerület felavatás Budapest mag piramis