2018. júl 12.

ÖTÖDIK DIMENZIÓS VALÓSÁG VS FACEBOOK MÁTRIX

írta: Eszter 777
ÖTÖDIK DIMENZIÓS VALÓSÁG VS FACEBOOK MÁTRIX

LEGYEN ERŐD "KIJELENTKEZNI" :)

ÖTÖDIK DIMENZIÓS VALÓSÁG vs Facebook Mátrix 
Csak néhány gondolat, de sok minden van még ezzel kapcsolatban bennem  Most a legfontosabbakat osztom meg veletek, a mai levelek és tapasztalatok alapján.

A Restart óta egy másik valóságban vagyunk  Tetszik, megmondom őszintén. Mérlegként nem áll messze tőlem a nyugalom és a harmónia, a belső béke és az istenihez közeli létállapot. Az EGYSÉG. 
Persze, résen vagyok azért  
Akik ezt olvassák, 3 táborra oszlanak - na jó kicsit kategorikus vagyok, de csak fényhozósan azért, hogy értsétek -:
1. "Jaj de jó, én is ebben vagyok" 
2. " Hogy érhetném én is ezt el?"
3. "Na akkor teszünk érte, hogy ne érezze már ilyen jól magát, mert akkor nem tudunk több energiát elszívni tőle, már így is pofátlanul messze van és minden trükkünket kivédte. Tök jó, hogy infókat oszt meg magáról, na lássuk csak, mivel kezdjük...."

Amit javasolni tudok, hogy a 3. kategóriába tartozó sötétség gyermekei ne érjenek el titeket:
a/ SEMMI INFÓT SEHOL NE OSSZ MEG MAGADRÓL. SEMMIT. SENKINEK SEMMI KÖZE AHHOZ, HOGY HOL VAGY A PÁRODDAL, mit esztek, mit isztok, a gyereken milyen ruha van. Ne posztolj! Semmit! /nekem kell, mert ez a dolgom, de nálam se láttok magánéleti képeket, és a magánéleti firtatást hivatalosan befejeztem örökre  / Önmagad, a családod, a társad védelmében semmit ne posztolj ide, a sötét mátrix legnagyobb fegyverének számító facebookra. /másfél éve lejöttem innen, a fiókomat felfüggesztettem - törölni nem engedte! -, és az eredmény az lett, hogy nem találtatok meg, és a google ki se dobott engem, mert nem vagyok a facebookon, mintha nem is léteznék.../
b/NE ADJ NEKIK TÁMADÁSI FELÜLETET. Semmit. 
/amikor legutoljára egy hete adtam, én a Társamért tettem, és még gondolkoztam is azon, hogy azért, hogy bizonyos fontos igazságokat átadjak neki, vállalnom kell POSZTONKÉNT HÁROM ÓRA TÁMADÁST A SÖTÉT OLDALRÓL, örülök, hogy vége és nem kell írnom erről/ 
c/ Nem baj, ha korábbi posztjaid miatt gyengének hisznek, meg hülyének is. Az neked jó  Ha nem vagy nekik tétel, nem fognak piszkálni. 
d/ Fel se gyere a facebookra, csak ha fontos, és ne tekergesd az idővonalat, mert órákat dobsz el az életedből. Csak a fontos posztokat olvasd, aztán legyen erőd rámenni a menüben a KIJELENTKEZÉS gombra. A messengeren ne éld ki magad mások feltáplálásában, akik örülnek, hogy végre visszaírtál, és lehet energiát szívni tőled... csak azokkal beszélgess és NE a facebookon, akik egy rezgésen vannak veled, és közösen tudtok haladni előre. 
e/ Valami egészen mással töltsd ki a napodat  Gyönyörűséges kellemes nyári idő van  Semmi kánikula. Töltsd az idődet azokkal, akiket szeretsz, ne azokkal, akiket nem!
f/ Pozitívan állj hozzá továbbra is az élethez. Ami rajtad múlik: amit gondolsz, az lesz körülötted, és amit érzel, az tölti ki a valóságodat. Ha a múlton kattogsz, vagy azon, hogy mi lett volna ha, illetve miérteken, azzal nem mész előre. /én is begyakoroltam ezt az elmúlt hetekben és abbahagytam a nyenyergést  utána láss csodát, rájöttem, hogy az életem CSODÁLATOS ÉS VAN MIÉRT HÁLÁSNAK LENNEM, ami pedig a Társamat illeti, ha már segíthettem neki pár dologban, az önmagában fantasztikus, a többit meg megoldja  nem féltem  / 
g/ Merd a szeretetet magadban keresni és légy az életbe szerelmes, ne a szerelmet tedd életté, az életet tedd szerelemmé és akkor szárnyalni fogsz. 
h/ Ami TE vagy, az mindig érvényes és igaz. Ha most TE dühös vagy, elkeseredett, haragos, fájdalommal teli, az is igaz, de akkor továbbra is fájdalom marad benned, ha ezt nem változtatod meg. Ha már sikerült belépni mindezeket letéve az ötödik dimenzióba, akkor tudd, hogy EZ A VALÓDI VALÓSÁG A MÁTRIXON KÍVÜL, A TÖBBI PEDIG ILLÚZIÓ. Ezt jegyezd meg és vésd be lelked arany könyvébe. Ha már nem engeded el a valóságodat, akkor minden rendben lesz. "NE CSAK HIDD, HANEM TUDD." /Morhpeus - Mátrix./

Harmónia van és egység  
Igen, eléggé szokatlan 
Fura, hogy nincs mivel büntetni magunkat, nem fáj semmi, de hát ez van, itt kezdődik a valódi élet 
A MÁTRIXON KÍVÜL üdvözlök minden újjászületett Neo-t és Trinityt 

 

Áldás Béke Egység
E

Szólj hozzá

mátrix facebook valóság idő