2022. dec 29.

A MÁGUS ÉVE - NYITÁNY - A MARS MÉLYSÉGE

írta: Eszter 777
A MÁGUS ÉVE - NYITÁNY - A MARS MÉLYSÉGE

A MÁGUS ÉVE 

 

Az új év a Mágus Éve.

Ráadásul december 31. éjfélkor a hamis idő vége. Pontos információk az éjfél után a partyn tartandó félórás meditációban lesznek, amit elküldök ingyenes, csak kérni kell. :) 

Sokféleképpen lehet az éveket besorolni a HAMIS IDŐSZÁMÍTÁSBAN, de a Tarot Nagy Arkánumai alapján mátrixon kívüli a történet. A Mágus éve, az 1-es Nagy Arkánum, a Mágus alapján. A most múlófélben lévő 2022 a 22-es és egyben 0. Tarot Nagy Arkánum, a Bolond éve volt, a minden tekintetben új kezdet, újjászületés, a fejest ugrást a semmibe. Ez így is volt 2022-ben. Fejest ugrani a semmibe, magunk mögött hagyni a korlátokat - abszolút igaz.  Elengedni a régit, belevágni az újba, pipa. A hozzám járōk 90 százaléka is erről számolt be ebben az évben. Akár logikus döntés volt, akár nem, akár rizikós, akár nem, akár felelősségteljes ( ez utóbbi ritka sztori volt), akár nem, akár korrekt, akár nem,de sokan léptek le olyan élethelyzetekből, amiket már nem lehetett elviselni.

Hirtelen végre fontosabb lett a szabadság,mint bármi más,és ami addig számított,már nem bírt jelentőséggel.

 

Anyagi és érzelmi mélyrepülést is vállalva, sokan tényleg beleugrottak a nagy semmibe. Volt, aki már év elején, volt aki év közepén, és volt, aki év végén, éppen karácsony előtt. Többen is voltatok ebben a csapatban. 

Itt már nem számít, mit illik, mit szabad a társadalmi elvárások alapján. Levetettétek a béklyókat. Ebben benne volt a Fényhozó keze is, sok esetben :) Utat mutattam, tanácsot adtam, szabad gondolkodással, ítélkezés nélkül. Mert én objektíven látom azt, amit te nem tudsz, mivel benne vagy. 

SOKAN DÖNTŐ LÉPÉSEKET TETTETEK, úgy, ahogyan azt egy szabad embernek kell :) 

És higgyétek el, nem fogjátok megbánni :)

 

Sosem finomkodtam, és ha fájt is, megmondtam a véleményemet, elvégre ezért jöttél éppen hozzám- de van és volt, aki pontosan ezért nem mert eljönni hozzám, nem készült fel. 

Voltak félreértések és félreértelmezések, voltak konfliktusok és voltak harcok, de az én küldetésem táján jóval kevesebb, mint évekkel korábban, ami az én jellemfejlődésemnek is köszönhető, de ami azt illeti, én is kiugrottam a nagy semmibe, kapaszkodók nélkül, és én is belevágtam a nagy ÚTBA, amit én akarok megírni magamnak, és nem engedem, hogy más írja meg helyettem. 

Voltak hatalmas felfedezések a tréningek alatt, igazán áttörő információk. Voltak, akik hátat fordítottak - döntően akkor, amikor előjöttem a farbával, nevezetesen hogy nincs isten, se angyalok -, pedig az a tréning volt a hatalmas áttörés /BUKOTT ANGYALOK - BIRODALOM, augusztus környékén /, és azóta is folytatódik a nagy felfedezőút a Mágikus Bolygótannal és a Naprendszer Mélységével. 

 

Az írásaimban sem kíméltem senkit, elvégre nem azért teszem oda magamat, hogy gyönyörűen becsomagoljam a mondanivalómat, ahogyan mások teszik, kaptam is érte hideget-meleget /az egyik levél, amit kaptam nemrégiben, “Te végtelenül tudatlan börtöntöltelék” címmel érkezett :)), ahol a nemlétező istenről értekezik velem valaki. 

Elhiszem, hogy sokak vallásos hitébe gyalogoltam bele, de erre csak azt tudom mondani, hogy ha hiszel istenben, engem el se olvass. 

Nem kötelező. 

 

A 2022-es év zárása és a 2023-as év nyitása a csodásan és nem véletlenül éppen vasárnapra, a mi általános “Szer Nap”-unkra esik, a 2023 MÁGUS ÉVE NYITÁNY Tréninggel indítunk. 

Én azt tudom nektek mondani, hogy aki végigtolta velem az elmúlt évet és nem futott el, az már nem fog :) Mert a nagy dualitásrombolás a földhöz ragasztott elmében már megtörtént. /földhöz ragasztott - mátrixba bekötött/. 

Lucifert továbbra is vállalom, de 2023-ra már a világ kedvence lesz, és nem csak a Netflixen, hanem úgy igazán. Tudatszinten és globálisan. A Vatikánra általam 2023 nyarára jósolt bukáshoz vezető szexbotrány már fenn van a neten, lehet róla olvasni. Egy, a pápához közeli pap apácákkal édeshármasozott :) 

Igazság szerint nem is lenne elítélendő, hogy igazán Lucifer Morningstaros legyek :) No de olyanok, akik a cölibátusról papolnak, hát… 

Ál-szentek és hamis próféták ugyebár az időutazókkal szemben :) 

 

Is-Be. Azért vagyok, mert ELDÖNTÖTTEM, hogy vagyok. Mert úgy hiszem, hogy vagyok. 

Eldönteni… hát igazság szerint nem igazán, mivel börtönbolygón élünk, börtön Naprendszerben, és kényszerített rövid ciklusú inkarnációkba belelökve. 

Az, hogy itt semmi sem érted történik, nehéz megemészteni. 

Az, hogy semmiféle tanulási folyamat nincsen, az nem igaz ebben a formában, de mondjuk úgy, a java része szimpla szivatás, csak ugye a Régi Birodalmi elmemosó programokon nyugvó mai spirituális hitrendszer azt szajkózza, hogy karma van, meg isten, meg sátán, meg angyalok, meg állandó, soha véget nem érő tanulás /szívás/, és mindezért természetesen TE vagy a felelős, és jah, hát nem hiszel eléggé. Ez még mindig durván szánalmas agymenés. 

A szabadság nem itt kezdődik, hanem ott, ahol a 2022-es év energiáinak megfelelően úgy ledobtuk magunkról ezeket a félrevezetésen alapuló láncokat, hogy csak úgy csattantak a mátrix hideg talaján. Fityiszt mutattunk John Smithsnek, és a brigádjának. 

 

Ezzel a folyamattal együtt járt az is, hogy meg kell tanulnunk kiállni magunkért és azokért az értékekért, amit képviselünk, és nem hagyjuk magunkat más IS-BE-k által degradálni és alázni, kihasználni és gyalázni. 

IS-BE : mindenki a Földön, a IS-BE nem más, mint maga a határtalan és halhatatlan TUDAT. 

Ami igazából vagy, sima hús és test helyett. 

Kiszolgáltatva pedig nem vagy, csak ha elhiszed. 

Jézust nem feszítették keresztre, a katolikus és a muszlim vallás szörnyűségek tömkelege, papírra vetve, Enliltől eredően, az emberiséget nem isten teremtette, és nem is a Teremtő nemtudommi, hanem az annunakik, és az egész földi mátrix egy nagy játék, amibe úgy ragadtunk bele, hogy mi is benne voltunk a teremtésében, de még nem találjuk a kiutat, viszont az EMLÉKEZÉS arra, hogy kik voltunk és hogyan kerültünk a börtönbolygóra, már sokat dob a történeten. 

A visszaemlékezéssel párhuzamosan a teremtése is zajlik az újnak. 

Az emberiség kapott idén is sok pofont a mátrixtól, és sokan pontosan azért is léptek, egy jó nagyot, mert már túl nagy volt a nyomás. 

Van, aki fizikailag még nem tudja megtenni, különféle okok miatt - bár a luciferi olvasatban ez mind csak kifogás és időhúzás, és igazából bármit lehet tenni, ha az IS-BE akarja -, de meg fogja lépni. 

2023-ban a Mágus évében az a csoda következik - ami ezúttal tényleg az -, amit a Mágus is jelent, mint Nagy Arkánum: vedd a kezedbe az irányítást, és minden eszköz a kezedben van hozzá. 

És így is lesz. 

Ez az év nagyon erős volt. 

Szerintem nagyon jó is volt. 

Minden eszközt megkaptunk a Sorsteremtéshez és a globális és univerzális mágiához. 

A Föld pedig még mindig forog :) Nem történt világháború. Nem történt Armageddon. Nem történt mindenkit kiirtó halálos v@rus. Van infláció, van gazdasági válság, de tudod mit? 

Közhelyesen röhejesen igaz: minden fejben /tudatban/ dől el. 

IS-BE vagy. Határtalan tudatú Létező, hatalmas és mindent megoldani tudó szellemmel és tudással. 

Mindent tudsz, ami valaha volt, van és lesz. 

 

Nagyon köszönöm mindenkinek, akik végigtolta velem ezt az évet, akik a tréningeken kitartottak annak ellenére, hogy meglepő fordulatok voltak, és az elménket szó szerint kifordították és kitépték a mátrixból. 

Köszönöm mindazoknak, akik eljöttek hozzám, személyesen vagy online, akik bizalmat szavaztak nekem, annak ellenére, hogy tudják jól, nem hagyományos spirituális vonalat képviselek. 

Köszönöm mindazoknak, akik velem voltak a bajban, és segítettek, anyagilag, fizikálisan, költözködni /háromszor az évben :) /, akik segítettek az úton előre, akik fogták a kezemet, akik mellettem voltak és vannak. Köszönöm annak is, aki napi szinten energiával és mindenhogyan mellettem van. 

Köszönöm az isteneknek és minden Létezőnek, hogy végignyomtuk ezt az évet.

Én jó évet zártam, és ezért nagyon hálás vagyok. Mindenért, amit idén kaptam, mert sok csodát kaptam. 

Köszönöm azoknak is, akik kritizáltak, mert rávilágítottak fontos hibákra nálam. 

Köszönöm az emberiségnek, hogy habár nem tud róla, de JÓ IRÁNYBA HALAD. /GONDOL AKI GONDOL BÁRMIT. /

 

A Nyitány Tréning NÉGY részre lesz osztva, az istenek kérése szerint. 

/istenek - itt már nem csak láthatatlan létezők, hanem az istenek konkrétan a csapat tagjai, és ez nem csak metafora/

  • AZ ELSŐ RÉSZBEN ALAPFOKÚ MÁGIKUS GYAKORLATOK ÉS VÉDELMI GYAKORLATOK, MIVEL ELFELEJTETTEK NÉHÁNY FONTOS ALAPOT. 

  • A MÁSODIK RÉSZBEN PEDIG BELEVÁGUNK A NAGY NYITÁNYBA, ÉS A MARS MÉLYSÉGÉBE IS EGYÚTTAL. 

  • A HARMADIK RÉSZBEN A MOST INDULÓ ÚJABB V@RUSsal fogunk foglalkozni és a szerb konfliktussal is, valamint a jelenlegi világhelyzettel. 

  • A záró részben a Mágus Éve Egylélek Felavatás igazán mágikusan folytatja az Egylélek utat. 

 

Minden mágust várok, akik jönni szoktak, és akik nem, azokat is :) 

Január elsején, mint minden évben, belevágunk a nagy nyitásba, és ez nem csak afféle ceremónia lesz :) 

 

A Szilveszteri Party pedig előtte még újabb kapukat nyit meg :) 

Rég nem tartottam már, de most ráadásul a Napisten javaslatára februárban is lesz buli :) 

No nem a kis lakásban, ahol fogadni szoktalak titeket, hanem egy nagy családi ház felső szintjén. 

 

Vasárnap Mágusok, nagy nap lesz. 

Addig is, áldás, party és boldogság, bőség. 

 

MÁGUS ÉVE 2023

NYITÁNY

2023. január 1. vasárnap

16.00-20.00

Skype

 

részvétel: 10.000 Ft/fő

hanganyag: 5.000 Ft

jelentkezés: hajnalcsillagterranova@gmail.com 

 

Eszter

Fényhozó



Szólj hozzá