2019. ápr 04.

Határtalanul

írta: Eszter 777
Határtalanul

Határtalanul

Úrnőd vagyok és szolgád,
Uram vagy és szolgám,
Anyád vagyok és húgod,
Apám vagy és bátyám,
Lányod vagyok és fiam vagy,
Tarts erősen, tarts szorosan.

Szajhád vagyok és királynőd,
A feleséged és a szeretőd,
A barátod és a barátnőd,
A csillagod, és a vágyaid
Bennem öltöttek testet,
Ölelj még jobban, ne engedj el.

Asszonyod vagyok, az ajtóban állok,
Hazatérsz ölembe, keblemben hordozlak,
Emberem vagy, az ajtómban állsz,
Hazatérek a szívedbe, a testedben hordozol.

Nincs gát, nincs fék,
Csak a félelem sebzi meg a lelket,
A szeretet ezer arca benned,
A szenvedély ezer színe bennem,
Váljon eggyé, és a könnyek,
Melyek a lélekből törtek elő,
Mossák le a szégyent.

Mert a Nő ha fejet hajt a Férfinek,
Felismerte a lelkét,
Mert a Férfi, ha kinyílik a Nőnek,
Felismerte a szívét.

A csillagok alatt álltam ma,
Nem elfutni, beleállni,
Ez suhant át bennem,
Hova futhatnék Tőled, ha belül is ott vagy,
Tarts meg engem, tarts szorosan.

Tükröd vagyok és tükröm vagy,
Minden ajtó hozzád vezet a Labirintusban,
Követem a jeleket, tudom, hogy vizsgáztatsz,
Úrnőd vagyok és uram vagy,
Szolgád vagyok és szolgám vagy,
Most először úgy igazán,
Ez nem játék, hanem a valóság.

Eszter
2018. november 17.

Szólj hozzá

VERSEIM