2019. jún 28.

SZERELEM VAGY PÉNZ?

írta: Eszter 777
SZERELEM VAGY PÉNZ?

Amikor az istenek 4 hónappal ezelőtt feltették nekem a kérdést: SZERELEM VAGY PÉNZ? A szerelmet választottam. Nem is értettem magát a kérdést. Most már értem. Ha az az ára a szabadságnak és a szerelemnek, hogy pénz - mely belépő a mátrixba, ha van pénzed, bejöhetsz, ha nincs, kívül maradsz - mint olyan, átalakul, másképp történik meg a bőség, ám legyen. 
De nem árulom el MAGam és nem árulom el a szerelmet, a szabadságot és az életet, ahogyan más sem, aki tudja, nem azért jött ide a Földre hogy rab legyen, hanem azért, hogy szabaddá váljon és másokat is szabaddá tegyen. 
Sose érdekelt a pénz. Egyáltalán nem. Ha érdekelne, nem itt tartanék. Nem albérletben laknék. Nem háromezer forintért adnám a hatalmas tudást leközvetítő szertartásokat. Nem mentenék lelkeket annyiért, amennyiért más meg sem mozdul. Sokan vagytok így ezzel. Akik engem olvasnak, mindenki így van vele. Mégis, elgondolkodtató, így a Szabadság Minta előtt. 
21-e után. Amikor a Szaturnusz és a Jupiter váltott. 
Szerelem vagy PÉNZ ÉS KOMFORTZÓNA, ÉS OLYAN DOLGOK, MELYEK VISZIK A PÉNZT? 
Tedd fel magadnak a kérdést. 
Szer-Elem, Szabadság, vagy Mátrix?
Rabság vagy Boldogság? 
Nem lehet pénzért szerelmet, boldogságot és szabadságot venni. Mindenki belebukik ebbe, vagy így, vagy úgy. 
A szabadság minta bizony nem hagy majd kétségeket bennetek. 
Mi a börtön és mi a szabadság.

Áldás
E

Szólj hozzá

SZERELEM PÉNZ MÁTRIX