2019. júl 11.

HÓRUSZ ÉBRESZTÉSE. MA ESTE KILENC. SZERTARTÁS AZ EGYIPTOMI ISTENEK VEZETÉSÉVEL. SKYPE.

írta: Eszter 777
HÓRUSZ ÉBRESZTÉSE. MA ESTE KILENC. SZERTARTÁS AZ EGYIPTOMI ISTENEK VEZETÉSÉVEL. SKYPE.

2019. JÚLIUS 11. 21.00 :)

HÓRUSZ ÉBRESZTÉSE

Az egyiptomi istenek vezetésével

Szertartás Skypon

MA ESTE 21.00 ÓRAI KEZDETTEL

2019. július 11.

 

Hórusz szavait olvashatjátok: /most először lépett velem kapcsolatba Ízisz és Ozirisz fia/: 

“Én vagyok a szemetek. A karotok ereje. A szívetek hatalma a gyengeség és a félelem felett. Én vagyok az erő a határtalan tudatban, én vagyok a fényetek most, ahol még éjjel van a szívben és a fejben. Az én szemem mutatja meg most nektek a valót, melyet még sokan nem készültek fel látni. Az én karom lesz most szárnyatok, nálamnál magosabbra juttok most el, hogy meglássátok, mily sokat jelentetek a Földnek, melyre lábotokat félistenként tettétek az idők kezdetén. Bennem ti mindannyian EGYek vagytok, és erősebbek, mint hinnétek. Elvették a hiteteket, emlékszem rá, amikor megtörtént. Én nem sírtam értetek, mint anyám és atyám, hanem elhintettem a jövőtökben, mely most jelenetek, a megértés, az ébredés magvait. Tudtam, hogy eljön a nap, amikor felébresztetek engem MAGotokban. Ha ez megtörténik, végre LÁTNI fogtok. Midőn nekem, ahogy a hír járja, kivájták a szemeim - nem tették, sólyomként szárnyaltam, kitértem rabtartóim elől - csupán képletesen próbálták elvenni rajtam keresztül a látásotokat - úgy nektek is elvették szemeitek igaz látását, de ha hiteteket vissza veszitek, látni fogjátok, melyről eddig azt hittétek, csupán képzelgés vagy fantázia.. csupán félelem szülte vízió, avagy vágy szülte illúzió… nem volt az. Amit belül látsz, az létező, létezőbb, mint amit magad körül látsz. Benned létezem, testvérem, végtelen tudás és szeretet örököse vagy, örökül hagytam neked a sivatag forró homokjában, az óceán lágy ölelésében. Örökül hagytam neked az istenek szavában, kiket mostantól az én fülemen át hallani fogsz. Örökül hagytam neked a sziklahasadékban, ahonnan atyámat, az eredendő jangot, Oziriszt hoztátok ki, eloldozva láncait. Mert oly tiszta a szívetek, Ízisz könnycseppjeivel megtelítve, ki elvetette bennetek a szerelem magvait, hogy képesek vagytok visszahozni azt, amiről azt hitték mind, elveszett. Én vagyok a szabadságotok hordozója, az én szívemen át fogtok mostantól érezni, mert a bennetek élő jin és jang, Ízisz és Ozirisz gyermekeként én vagyok nektek az ÚJJÁSZÜLETÉS. A Fény bennetek, ami a belső egységetekből született meg és mely már nem hordoz különbséget jin és jang között. A tudásom a tiétek, felolvasom, átadom. Átadom az eszközöket, mellyel már élni tudtok, mert tudatosságban létezve megtanultatok szeretni. Átadom örökségeteket, visszaadom a képességeiteket, melyeket elvettek tőletek amikor engem vadásztak a végtelen pokol hasadékában, ahol sokkal kevéssé féltem, mint ők… megtanultok nem félni többé, megtanultok hinni MAGotokban és bennünk. Legyetek felkészülve az erőmre, mert érkezem.”

 

Hááát ehhez nincs mit hozzátenni :)

Ma este kilenc. Gyertek fénytestvérek :) Ne hagyjátok ki :)

 

A szertartásokon való részvétel 3.000/fő.

A szertartásokról hanganyag készül, 1.500 Ft/szertartás, mindkét hanganyag benne van. Ezek a hangfelvételek napi szintű meghallgatásra, öngyógyításra, öntisztításra és önfeloldozásra, teremtésre alkalmasak, valamint több szertartás is tartalmaz fontos gyógyító és tanító technikákat, melyeket most tettek elérhetővé először az emberiség számára.

Jelentkezni / hanganyagot kérni itt tudsz:

hajnalcsillagterranova@gmail.com

 

Szólj hozzá