2019. okt 01.

A CSODA NEM MÚLT EL

írta: Eszter 777
A CSODA NEM MÚLT EL

LÁTLAK, HALLAK, ÉREZLEK

A Csoda nem múlt el
Látlak, hallak, érezlek

Hallak téged a tavaszi szélben,
Hallom minden gondolatodat,
Ahogyan suttogsz nekem,
Simogatnak a szavaid,
és hiszem, tudom, érzem,
Te is hallasz engem.

Érezlek téged a reggeli fényben,
Érzem szíved minden dobbanását,
Mert a csoda nem múlt el bennem,
A Csoda, ami te voltál és vagy,
és érzem, látom, tudom,
Te is érzel engem.

Látlak téged minden éjjel,
Látom, ami következik,
Ahogyan elindulsz és megérkezel,
Lelkem kertjébe, szívem virágába,
Belesimul a tenyered,
és bizonyos vagyok benne,
Te is látsz engem.

Arany fények között állsz most,
Eléd lépek, sokáig vártál,
Elérkezett az idő, szemedbe nézek,
Nem kellenek szavak,
Elég ha hozzád simulok,
Hogy tudjam, Te vagy az,
Nem tévedtem.

 


Eszter
/2016.03.27./

 

A VERSEIMET ÉS ÍRÁSAIMAT CSAKIS FORRÁSMEGJELÖLÉSSEL OSZTHATOD MEG

Szólj hozzá