2020. máj 21.

TÜKRÖK A FÉNYHOZÓ KEZÉBEN

írta: Eszter 777
TÜKRÖK A FÉNYHOZÓ KEZÉBEN

Tükrök a Fényhozó kezében
Lucifer hirnökei
Az egy évvel ezelőtti események DÁTUMRA PONTOSAN visszatükröződnek. Amit akkor adtál, azt most kapod vissza.
Konkrétan ugyanazt.
Tanitás rejlik ebben.
A Fényhozó kezében vannak a tükrök, aki figyelmeztet. Újra és újra. Piros táblát mutat.
Ő az, akit az emberiség félreértett, mert olyan globális megtévesztés folyik róla több ezer éve, ami miatt az ő archetipusa és minősége azonositva lett az eredendő gonosszal.
Most elmondom nektek azt, amit még eddig nem tettem.
2013. november 13-án egy mágiában hárman álltunk egy varázskörben. Teljesen más volt a cél, mint ami végülis történt. Nem mi irányitottunk. Mint kiderült, a harmadik lány csak közreműködő volt. Ő baloldalt állt tőlem. Szemben velem egy másik lány.
Megjelent Mihály és Lucifer.
Engedélyt kértek tőlünk, hogy beengedjük-e őket. A velem szemben álló lányba ment be Mihály, és Lucifer telepatikusan engem kérdezett, beengedem-e.
Nem mondom, hogy nem féltem.
Pedig nem voltak nehéz, súlyos, gonosz energiái, sőt.
Mihállyal egyformák, csak erőteljesebbek.
Azt válaszoltam Lucifernek, beengedlek, ha nem hagysz bennem semmilyen negativ nyomot, és nem maradsz odabent.
Közölte velem, hogy ő nem hagy negativ nyomot, ugyanis ő nem a gonosz. A gonosz, Sátán, egy másik entitás.
Már itt megfordult a világ bennem.
Beengedtem, mert vállalkozó szellemű vagyok és szeretem a kihivásokat...
Le van kamerázva az egész - ez miatt pár éve nagyon komolyan be is támadtak, mert nem értették -, a velem szemben álló lány és én is teljesen más hangon szólaltunk meg, mint a sajátunk, a magasságunk is megnőtt egy kicsit, a beszédtempónk, hangszinünk megváltozott, és olyan kifejezéseket használtunk, amiket amúgy soha.
Lucifer és Mihály beszélgettek.
Megtudtuk, hogy energetikai, lelki és tudati szétválás megy a Földön. Mihálynál van már az emberiség 20%-ka /ez 2013-ban volt!/.
A további 80% esetében Lucifer folyamatosan meg fog jelenni, és figyelmezteti őket, hogy a jó útra tereljen. Mihályhoz, és vissza az Atyához.
Megegyeztek, hogy Lucifer egyre inkább meg fogja mutatni magát az embereknek és megkeresi A HIRNÖKEIT, akik elmondják az igazságot róla.
Ha az emberek elfogadják őt és megértik a tanitását, akkor a lelkük és a tudatuk fog megváltásra, megnyugvásra lelni és visszatalálnak önmagukhoz, a belső és a külső Istenhez.
Lucifer FÁJDALMÁT is éreztem: szeretne visszatérni az Atyához, elfáradt.
Mivel ő a legerősebb a 13 arkangyal közül, ő kapta a legnehezebb feladatot: úgy tanitani, hogy nem simogat, hanem pofozgat.
Ha elvégezte a feladatát, a világban lévő egyensúlyeltolódás kiegyenlitődik.
A végén Lucifer közölte velem, hogy három év múlva, azaz 2016 végén megjelenik nekem, folyamatosan mellettem lesz és segiteni fog olyan fekete mágiák levételében és olyan karmák felbontásában, illetve olyan démoni támadások megállitásában, melyeket más nem tud megoldani.
Azt hiszem a kulcs abban van, hogy el kellett fogadnom, ő nem az, akinek a világ hiszi,
ÉS EZÉRT VAN AZ, HOGY RENDRE OLYAN EMBEREK JÖNNEK HOZZÁM ÉS MOST MÁR EGYRE TÖBB, NEHÉZ, SZINTE MEGOLDHATATLANNAK TŰNŐ DOLGOKKAL, MELYEKNÉL MÁS SEGITŐ FELTETTE A KEZÉT, ÉS AZT MONDTA, BOCS, ÉN EZT NEM VÁLLALOM BE.
Onnantól más szemmel néztem rá, és elkezdtem kutatni.
Több könyv is a kezembe került.
És valóban, tavaly év végén megjelent nekem. Nem kér alkut. Nem kér semmit, csak azt, fogadjuk el. Lássuk meg a tükreit és tanuljunk, gyógyuljunk és fejlődjünk.
Még mindig azt látom, ha negativ témájú megosztást teszek fel, kapok tiz lájkot, ha pozitivat, százötvenet. Pedig el kell fogadni és szembesülni kell azzal is, ami nem tetszik, ami tükröt tart elénk.
Lucifer arra kéri az emberiséget, irják át a globális megtévesztő hitrendszert, amit róla alkottak. Egyetlen szó sem igaz belőle.
A Fényhozó témája olyannyira népszerű, hogy sorozatot is alkottak belőle Lucifer cimmel. A főszereplő egy jóképű pasas, aki konkrétan a szociopata összes ismérvét adja a sorozat feléig, mignem ELKEZD VÁLTOZNI.
Elkezd önmagával szembenézni, tanulni, fejlődni és elkezdeni ÉREZNI.
A sorozatban végig ott van az igazság a Fényhozóról. Az emberiség őt okolja sok olyan dologért, amit az emberek maguknak csináltak.
A sorozatban a neve LUCIFER MORNIGSTAR.
A hajnal csillaga..
Elmondom, hogy néz ki Lucifer.
Amit most leirok, arra nem is olyan régen valakitől visszaigazolást nyertem, aki pontosan ilyennek látta MÁR KISGYEREK KORÁBAN IS!
Magas, kb két és fél méter lehet.
Arany ruhában, arany köntösben van.
A bőre fehér, az arca gyönyörű angyali, mint egy szobornak.
A szemei zöldek.
A haja vállig érő, fekete.
Végtelen intelligencia árad belőle, cinizmussal vegyitve, csak hogy ébresszen.
Mindenre választ ad, ráadásul betonbiztosat. Úgy kommunikál, ahogy a többi angyal. Nincs benne ártó szándék, csupán másként nevel, tanit, segit, mint a többi angyal. Megmutatja az életeden keresztül, miben változz.
Ezért van most az ismétlődés.
Méghozzá akár dátumra pontosan.
Végh Eszter
/2017 novembere/

Szólj hozzá