2023. dec 13.

KIEGÉSZÍTÉS A TEGNAPI CIKKEMHEZ

írta: Eszter 777
KIEGÉSZÍTÉS A TEGNAPI CIKKEMHEZ

KIEGÉSZÍTÉSKÉNT A TEGNAPI CIKKEMHEZ

Én is csatornáztam Asthart, 2017-ben, meg is találhatod tőlem a soundcloudon, merő hazugság és ígérgetés az egész, csupa kenetteljes kamu. A blogon van fenn egy csatornázás Mihálytól 2016 körülről, csupa megfélemlítés az egész. "először jön a víz, majd a tűz..." blabla. Nekem Mihály 2014-ben még meg is jelent, és mivel láncok voltak rajta, kérte, hogy vegyem le, és amikor rákérdeztem, miért is vannak azok rajta, azt mondta, hogy mert elárulta a többieket. Nem nagyon értettem, de akkor még hittem neki. Levettem a láncokat, és utána csak ártott. Évekkel később kötöztem le, sokadmagammal. 

Én is belekóstoltam az ikerlángosdiba, 2013 és 16 között, iszonyatos volt, alilg tudtam kijönni belőle. Belekóstoltam az Aranykorba, még Aranykor Start szerem is van, régről, de arra jutottunk vele,hogy sehova, viszont elindult helyette a Tiltott Tudás, kemény igazságokkal, és mindenféle csodavárástól mentes, igazi tudással, ami igaz módszereket ad a kezünkbe, nem légbőlkapott angyali meséket. 

Belekóstoltam a Felemelkedésbe, és nagyon hamar ráéreztem, hogy az egész hihetetlen kamu, úgy, ahogyan van. A minket megmentő űrhajókkal, az eseménynappal és a többivel egyetemben egy hatalmas hazugság az egész, viszont kiválóan keresnek vele. 

Egyetlen hátvégén több ezer dollár per napos belépőért hozzák le azoknak az amúgy könnyen beépíthet asztrálkristályoknak a negyedét, amit mi tréningeken sok minden egyéb mellett simán behozunk, amelyek a saját testünk gyógyítására és egészségesen tartására vannak, nem valamiféle 5D-be emelkedős hagymázas rémálommal, amit amúgy megnyugatlak, nem élnél túl fizikai testben.

A napvillanáson egyenesen röhögőgörcsöt kapok, én azért évek óta tartok Naprendszer típusú tréningeket, ami a bolygők és a Nap utáni alapos utánjárással történik... egy napvillanás, ami sosem történik meg, mert véd minket egy ionoszféra nevű képződmény, amiről sokaknak szégyenszemre fingjuk nincs, pedig általanos iskolai föci anyag, szóval ha megtörténne, elevenen égnénk el, hát tudod az inkvizíciós előző életes máglyás égetéseim után, ahol annyiszor égettek el élve, hát nem lenne kedvem hozzá. 

A SPIRITUALITÁST NEM A VALLÁSSAL KELLENE ÖTVÖZNI, HANEM A TUDOMÁNNYAL, AMIT MÁR A FELVILÁGOSODÁS KORÁBAN MEGMONDTAK, NEM ÉN MONDTAM MEG ELŐSZÖR. 

Azt is megmondták, hogy MERJ KÉTELKEDNI, sőt, önmagadban is /ezt már Dante is, akit nem olvasol, mert olyan "rémséges", és unalmas, inkább olvasol Intergalaktikus Föderációs nyálat helyette. 

Az igazi tanító saját magát is folyton felülvizsgálja, meri beismerni a tévedéseit és meri magát felülírni, és ami a legfontosabb, NEM AZT MONDJA, AMIT A NÉP HALLANI AKAR, HANEM AMI AZ IGAZSÁG. Ezeket az álszent hamis prófétákat, akikkelt ele a net, az vezérli igazán,hogy minden negédes, álszent szavukat üdvrivalgás és taps kísér...

Nem az abaj, hogy ha pénzt kérünk a tanításért /szerinted a net,amit most használok, ingyen van? Szerinted a lakás, amit bérlek, hogy tudjatok jönni hozzám, az ingyen van? /, hanem hogy MENNYIT KÉRÜNK. 

Jézus is kért dolgokat a tanításért, ő és a népes tanítvány sereg a Getsemáni kertben nagyon is sokat kapott a tanításért és a gyógyításért, ételt, italt, pénzt is. 

Nem azért verte szét a piacteret, mert pénzt kértek az árusok, hanem mert TÚLÁRAZTAK, ahogyan most is teszik oly sokan.

De mi is egyre többen vagyunk, akik mernek igazat mondani,és egyre többen..

Mindaz, amit írok, az kőkemény tapasztalás útján született. Nem légbőlkapott lószar. 

Öt éven át harcoltam a démonok ellen, mire rájöttem, hogy egység van, és nem eltaszítani kell azt, ami egy veled. 

Éveken át tartott mindenre rájönni magamtól, nem valami idiótát követve. Az sose segített. ÉN NEKED CSAK EGY ÚTJELZŐ VAGYOK, EGY FÉNY A KÓMÁSÍTOTT TUDAT ÉJSZAKÁJÁBAN, DE AZ ÚT JAVA AZ RÁD VÁR. 

Eszter

Fényhozó - Lucifer Szövetség

 

 

Szólj hozzá